Programació d’activitats del 8 al 14 de juny de 2015

Dilluns 8 de juny
Teatre llegit: taller participatiu de lectura expressiva en veu alta.
Quarta sessió. Coordina: Jaume Belló, director de teatre, dramaturg i professor d’interpretació de l’Aula de Teatre de Lleida. Per assistir-hi cal inscripció prèvia al correu bplleida.cultura@gencat.cat.
Col·labora: Companyia impreVISIBLES.
Horari: 18 h.
Lloc: Sala de projeccions.

“Els 10 de… Francesc Serés”. Tercera sessió d’aquest cicle de trobades mensuals de petit format en les quals diversos autors locals presentaran i comentaran la seva obra i oferiran les seves 10 recomanacions literàries imprescindibles als assistents. Coordinat i conduït per Anna Sáez.
Horari: 18’30 h.
Lloc: Vestíbul de l’Àrea de Col·lecció Local.

Dimecres 10 de juny
Cicle de cinema “Històries reals de denúncia social”.
Projecció de la pel·lícula El dilema, del director Michael Mann. Durada: 151 min.
Horari: 17’30 h.
Lloc: Sala de projeccions.

Dijous 11 de juny
Presentació del llibre
Vinculación afectiva, conductas agresivas y malos tratos en la infancia. A càrrec d’Amèlia Guilera, directora d’Ediciones San Juan de Dios – Campus Docente, Carme Tello, psicòloga clínica i responsable de Formació de Sant Joan de Déu-Lleida, Miquel Àngel Cullerés, director dels SSTT d’Ensenyament a Lleida i Ester Gené, directora mèdica de Sant Joan de Déu – Lleida.
Ho organitza: Edicions Sant Joan de Déu – Campus Docent.
Horari: 19 h.
Lloc: Sala d’actes.

Dissabte 13 de juny
Festival SIMFONIC.
Concert de l’Aula de sons.
Ho organitza: SIMFONIC Associació.
Hi col·labora: Biblioteca Pública de Lleida.
Horari: 18 h.
Lloc: Claustre de l’Hemeroteca.

Grup de lectura virtual de novel·la contemporània
Debat virtual entorn l’obra Orgull i prejudici de Jane Austen.
Accés des de la plataforma virtual ReadGroups (http://www.readgroups.com/gencat/clubs/20). Cal inscripció prèvia a través del correu electrònic bplleida.cultura@gencat.cat
Ho organitza: Biblioteca Pública de Lleida.
De l’1 de maig al 30 de juny de 2015.

Exposicions

“IPCENA. 25 anys defensant el medi ambient”. Exposició que fa un repàs a les activitats que han marcat la història d’IPCENA i de la defensa del medi ambient, a les comarques de Lleida i a Catalunya.
Ho organitza: IPCENA, Serveis Territorials de Cultura a Lleida i Biblioteca Pública de Lleida.
Lloc: Claustre de l’Àrea Infanti i Juvenil.
Calendari: de l’1 de juny al 4 de juliol de 2015.

Mostra CaricArt 2015
“Butifarra! Vinyetes de la transició”. Exposició que commemora els 40 anys de la fundació de la revista i l’Equip “Butifarra!”.
“Marika Vila. Veu de dona trencant estereotips”. Mirada cronològica sobre diversos treballs de l’autora, que es va obrir pas en un àmbit minoritari i, sobretot, masculí, aportant una nova visió clarament feminista.
Ho organitza: Associació Tantatinta, Serveis Territorials de Cultura a Lleida i Biblioteca Pública de Lleida.
Hi col·labora: Diputació de Lleida, Institut d’Estudis Ilerdencs.
Lloc: Claustre de l’Hemeroteca.
Calendari: del 2 de juny al 28 d’agost de 2015.

La Biblioteca Pública de Lleida no es fa responsable de les anul•lacions dels actes programats per entitats organitzadores alienes a la Biblioteca.