Trobada dels lectors amb l’escriptora Maria Barbal

El dimecres 17 de juny a les 18 h, la Biblioteca us convida a assistir a la trobada amb l’escriptora Maria Barbal que s’ha organitzat com a cloenda del curs 2014-2015 dels grups de lectura.

En aquesta trobada, l’autora, nascuda a Tremp, ens parlarà de la seva novel·la País íntim, que els membres dels diferents grups de lectura han treballat durant el mes de juny.

La sessió anirà conduïda per Margarita Bartolomé, coordinadora de dos dels grups de lectura de la Biblioteca, que anirà introduint els diferents aspectes de l’obra per comentar i establir diàleg entre l’escriptora i els assistents.

Des de la Biblioteca, animem a tots els lectors a participar en aquesta trobada i a conèixer l’obra de l’escriptora Maria Barbal.