Programació d’activitats: del 22 de juny al 5 de juliol

Dilluns 22 de juny
Teatre llegit: taller participatiu de lectura expressiva en veu alta. Sisena sessió. Coordina: Jaume Belló, director de teatre, dramaturg i professor d’interpretació de l’Aula de Teatre de Lleida. Per assistir-hi cal inscripció prèvia al correu bplleida.cultura@gencat.cat.

Dilluns 29 de juny
Teatre llegit: taller participatiu de lectura expressiva en veu alta. Setena i última sessió. Coordina: Jaume Belló, director de teatre, dramaturg i professor d’interpretació de l’Aula de Teatre de Lleida. Per assistir-hi cal inscripció prèvia al correu bplleida.cultura@gencat.cat. Ho organitza: Biblioteca Pública de Lleida. Hi col•labora: Companyia impreVISIBLES. Horari: 18 h. Lloc: Sala de projeccions.

Dimarts 30 de juny
Trobada tècnica de demarcació: “Ampliant mirades, destapant violències: reptes per a la prevenció”. Adreçat al personal de la Coordinació Territorial de Joventut. Ho organitza: Coordinació Territorial de Joventut. Horari: 10 h. Lloc: Sala d’actes.

Dimecres 1 de juliol

Taller “Petit llibre d’artista”, a càrrec de Rosa Franco de “Traç, tallers creatius”. Taller adreçat a nens i nenes a partir de 5 anys. Per participar-hi cal inscriure’s prèviament a l’Àrea Infantil i Juvenil o bé a través del correu electrònic bplleida.cultura@gencat.cat. Material que cal portar: una capsa de llumins de mides (11 x 6’3 cm) tipus “Tres estrellas fósforos extralargos” o similar. Places limitades. Ho organitza: Biblioteca Pública de Lleida. Horari: 18 h. Lloc: Claustre de l’Àrea Infantil i Juvenil.

Divendres 3 de juliol

Visita escolar. IES Ronda. Horari: 10 h.

Grup de lectura virtual de novel•la contemporània
Debat virtual entorn l’obra Orgull i prejudici de Jane Austen.
Accés des de la plataforma virtual ReadGroups (http://www.readgroups.com/gencat/clubs/20). Cal inscripció prèvia a través del correu electrònic bplleida.cultura@gencat.cat
Ho organitza: Biblioteca Pública de Lleida.
De l’1 de maig al 30 de juny de 2015.

Exposicions

“IPCENA. 25 anys defensant el medi ambient”. Exposició que fa un repàs a les activitats que han marcat la història d’IPCENA i de la defensa del medi ambient, a les comarques de Lleida i a Catalunya. Ho organitza: IPCENA, Serveis Territorials de Cultura a Lleida i Biblioteca Pública de Lleida.
Lloc: Claustre de l’Àrea Infanti i Juvenil.
Calendari: de l’1 de juny al 4 de juliol de 2015.

Mostra CaricArt 2015
“Butifarra! Vinyetes de la transició”. Exposició que commemora els 40 anys de la fundació de la revista i l’Equip “Butifarra!”.
“Marika Vila. Veu de dona trencant estereotips”. Mirada cronològica sobre diversos treballs de l’autora, que es va obrir pas en un àmbit minoritari i, sobretot, masculí, aportant una nova visió clarament feminista. Ho organitza: Associació Tantatinta, Serveis Territorials de Cultura a Lleida i Biblioteca Pública de Lleida. Hi col•labora: Diputació de Lleida, Institut d’Estudis Ilerdencs.
Lloc: Claustre de l’Hemeroteca.
Calendari: del 2 de juny al 28 d’agost de 2015.

La Biblioteca Pública de Lleida no es fa responsable de les anul•lacions dels actes programats per entitats organitzadores alienes a la Biblioteca.