Participa al taller “Petit llibre d’artista”!

Adreçat a nens i nenes a partir de 5 anys

Segons la Viquipèdia, “El llibre d’artista és un llibre ideat i treballat com a obra d’art original, ja sigui única o d’una edició molt limitada i numerada. Pot estar format per apunts, pintures, anotacions personals, fotografies, retalls, objectes solts, etc., continguts en una caixa o bé impresos i enquadernats en forma de llibre”.

Per començar l’estiu d’una manera creativa, la Biblioteca Pública de Lleida ha organitzat el taller “Petit llibre d’artista” on els petits artistes de casa podran confeccionar el seu propi llibre d’artista a partir d’una capsa de llumins. El taller serà impartit per Rosa Franco, de Traç tallers creatius.

Dia: dimecres 1 de juliol de 2015.

Horari: de 18 a 19’45 h.

Lloc: Claustre de l’Àrea Infantil i Juvenil.

Material que cal portar: una capsa de llumins de mides 11 cm x 6’3 cm (tipus “Tres estrellas fósforos extralargos” o similar).

Els nens i nenes interessats a participar-hi cal que s’inscriguin prèviament al taulell de l’Àrea Infantil i Juvenil o bé a través del correu electrònic bplleida.cultura@gencat.cat, indicant el nom del participant, edat i telèfon de contacte. Places limitades.

Us hi esperem!