Al claustre de l’àrea Infantil i Juvenil… Llibres de BUTXACA!

Sabem que us agrada llegir i que, ara a l’estiu, us agrada viatjar.

Sabem, també, que a vegades no us podeu emportar aquella novel·la tant interessant que us esteu llegint perquè ocupa massa espai a la maleta o pesa massa per portar-la a la bossa.

Per aquest motiu varem decidir, fa temps, fer una secció de llibres de Butxaca, on trobareu novel·les per a tots els gustos: intriga, romàntica, històrica…

És una secció creada al 100% amb llibres oferts en donació pels usuaris de la Biblioteca i que trobareu al Claustre de l’Àrea Infantil i Juvenil. Recorda que pots endur-te en préstec fins a 15 llibres durant 30 dies, així que no hi ha excusa, a l’estiu… vine a la biblioteca!

2 pensaments sobre “Al claustre de l’àrea Infantil i Juvenil… Llibres de BUTXACA!

1. Estiu+llibre de butxaca, voleu dir que no es van inventar per això??? per poder anar a les piscines o a la platja sense patir pels llibres, que no es trenguin, que no es mullin, que no s’embrutin?? petits tresors accessibles per tothom! bon estiu

M'agrada