Obrim les inscripcions per als grups de lectura 2015-2016!

Els grups de lectura són una activitat de tertúlia i debat al voltant d’un llibre amb l’objectiu de fomentar l’hàbit de la lectura, el gust per la conversa, i, a la vegada, oferir itineraris de lectura als participants.

A partir del 17 d’agost s’obre el periode d’inscripció per formar part d’un dels 8 grups de lectura que organitza la biblioteca durant el proper curs 2015-2016:

•    Grup de lectures contemporànies: dimarts a les 18h. Coordina: Àngels Sola.
•    Grup de lectura de novel·la contemporània: dissabte a les 11h. Coordina: Margarita Bartolomé.
•    Grup de lectura de novel·la històrica: dimecres a les 18h. Coordina: Margarida Bartolomé.
•    Grup de lectura de novel·la negra: dijous a les 18’15h. Coordina: Montse Sanjuan.
•    NOU! Grup de lectura “Una habitació pròpia”: dilluns a les 18h. Coordinen: Anabel Ramos i Judit Mellado.
•    Grup de lectura “Cuinant entre llibres: Suècia i la cuina sueca”: dilluns a les 18h, a partir de gener de 2016. Coordinen: Eva Macià i Judit Mellado.
•    Grup de lectura fàcil amb col·laboració amb el Consorci per a la Normalització Lingüística de Lleida: dimarts a les 16’30h. Informació i inscripcions al Consorci per a la Normalització Lingüística de Lleida a partir del mes de setembre.
•    Grup virtual de lectures contemporànies. Cliqueu aquí per a més informació. Coordina: Àngels Sola.

Requisits:
-Tenir carnet de la biblioteca
– En alguns dels grups de lectura cal aportar un exemplar d’un títol en concret a la primera sessió, que serà la primera lectura que es comentarà.

Els interesssats a participar-hi, cal que s’inscriguin prèviament mitjançant la butlleta que trobaran a recepció o bé que es pot descarregar des de l’apartat Grups de lectura de la pàgina web.
La butlleta s’ha de lliurar degudament complimentada al taulell de recepció.
A la mateixa butlleta s’indica la informació bàsica del grup, el calendari de sessions i el títol de l’obra que cal aportar al a primera sessió.

La biblioteca confirmarà la inscripció abans de començar el curs.

Us animem a participar-hi!

Més informació a la nostra web.