Aquest mes a l’hemeroteca… revistes agrícoles

Estrenem el setembre recomanant-vos dues revistes especialitzades en el cultiu de la terra des de dues vessants diferents: l’horticultura i l’agricultura.

Segons la wikipedia l’horticultura prové etimològicament de les paraules llatines hortus (jardí, horta, planta) i cultura (“cultiu”) «cultiu en hortes»; el terme s’aplica també a la producció d’hortalisses i fins i tot a la producció comercial moderna. El terme agricultura és el conjunt de coneixements i d’activitats que tenen per objecte l’explotació del medi natural, per mitjà del conreu de certes plantes i la domesticació d’alguns animals útils per a la producció d’aliments i altres productes d’interès econòmic.

Horticultura és una revista bimensual especialitzada en la industria hortofructícola. És un referent en el sector per la qualitat dels seus articles i reportatges.
Agricultura és una revista mensual especialitzada en les tasques agropecuàries: productors i enginyers agrònoms, maquinaria agrícola, oleïcultura, regadius, transgènics i els últims avanços en cultius.

Si us agrada el cultiu de la terra o esteu relacionats amb aquesta temàtica, les revistes recomanades són dos referents  idonis de consulta i lectura.

Recordeu que podeu agafar-ne 5 a la vegada durant 30 dies!