Programació d’activitats: del 21 de desembre al 4 d’octubre de 2015

Dimarts 22 de setembre
Visita escolar. Alumnes projecte “Lectura a la biblioteca” amb l’Institut Salvador Seguí. Horari: 10 h.

Dimecres 23 de setembre
Visita escolar. Alumnes Institut Municipal d’Ocupació Salvador Seguí. Horari: 10 h.

“Cap a la biblioteca infantil i juvenil del futur”. Curs adreçat al personal de les biblioteques públiques de les terres de Lleida. Ho organitza: Central de biblioteques de Lleida. Horari: 10 h. Lloc: Sala infantil i juvenil.

Presentació del llibre Súbete al árbol más alto, de Marta Domènech, a càrrec de Josep Pàmies. Conduirà l’acte l’escriptora Maria Biscarri. Ho organitza: l’autora. Horari: 19 h. Lloc: Sala d’actes.

Dijous 24 de setembre

Dimecres 30 de setembre

“Reactiva les teves neurones”. Taller-demostració d’un programa de reactivació de les neurones, adreçat a persones de més de 50 anys. Ho organitza: Brain Factory +50. Horari: 17 h. Lloc: Sala d’actes.

Taller de malabars, a càrrec de Joan Toro, malabarista i actor. Adreçat a nens i nenes a partir de 5 anys. Cal inscriure’s prèviament a l’Àrea Infantil i Juvenil o bé a través del correu electrònic bplleida.cultura@gencat.cat. Places limitades. Activitat complementària a la Festa dels Súpers. Ho organitza: Biblioteca Pública de Lleida. Horari: 18 h. Lloc: Claustre de l’Àrea Infantil i Juvenil.

“Lectura a la biblioteca” amb l’Institut Salvador Seguí. Horari: 10 h. Lloc: Claustre de l’Àrea Infantil i Juvenil.

La Biblioteca Pública de Lleida no es fa responsable de les anul•lacions dels actes programats per entitats organitzadores alienes a la Biblioteca.