Troba la paraula màgica amagada a la biblioteca!

Amb motiu de l’Any de les biblioteques i de la Festa dels Súpers el 17 i 18 d’octubre a Montjuïc, el Club Súper3 i el Servei de Biblioteques de la Generalitat han organitzat una acció conjunta per la qual els nens i nenes de tot Catalunya vagin a les biblioteques i descobreixin o accentuïn el gust pels llibres i la lectura.

Tal i com es podrà veure per televisió, el Desmond, el nòvio fantasma de la Lila, buscarà desesperadament la paraula màgica entre els llibres de la seva biblioteca. El Super3 convidarà a tots els nens que facin el mateix: que vagin a la seva biblioteca i busquin entre els llibres per tal de trobar la paraula i ajudar així el Desmond i la resta de la família del Super3.

Així que del 28 de setembre al 3 d’octubre, tots els nens i nenes que ho desitgin podran venir a l’Àrea Infantil i Juvenil de la biblioteca a buscar la paraula màgica amagada. Un cop trobada, podran entrar a la web super3.cat per explicar i compartir amb d’altres súpers on i com l’han trobada.

Però atenció! Hi haurà 3 pòsters especials amb un disseny més acurat en color que tindran un premi associat. Els 3 súpers afortunats que els trobin podran anar a la Festa dels Súpers i conèixer els personatges de la família del Super3 al backstage de l’escenari de l’Estadi Olímpic de Montjuïc.

A més a més, per acompanyar aquesta acció, la biblioteca ha organitzat la següent activitat:

Taller de malabars, a càrrec de Joan Toro, malabarista i actor.
Adreçat a nens i nenes a partir de 5 anys.
Els interessats a participar-hi, han d’inscriure’s prèviament a l’Àrea Infantil i Juvenil o bé a través del correu bplleida.cultura@gencat.cat.
Dia: dimecres 30 de setembre.
Hora: 18 h.
Lloc: Claustre de l’Àrea Infantil i Juvenil.
Places limitades.

Ei súper! T’animes a participar-hi?