Nou cicle de cinema: Biblioteques i cinema

Durant els mesos d’octubre, novembre i desembre hem programat un nou cicle de cinema on les biblioteques tindran un paper protagonista. Aquest cicle s’emmarca en la celebració de l’Any de les Biblioteques durant aquest 2015.

El calendari de les projeccions és el següent:

• Dimecres, 14 d’octubre de 2015: La decisión de Sophie. Any 1982. Duració: 157 minuts.
  • Dimecres, 11 de novembre de 2015: Cartas a Iris. Any 1989. Duració: 114 minuts.
  • Dimecres, 9 de desembre de 2015: La ladrona de libros. Any 2013. Duració: 131 minuts.

Les projeccions es faran a la Sala de projeccions audiovisuals (planta baixa), a les 17’30h.
L’entrada és gratuïta i l’aforament limitat [no es poden reservar seients].

També com activitat relacionada amb l’Any de les Biblioteques hem elaborat la guia bibliogràfica Biblioteques a la literatura i al cinema, els documents de la qual estaran exposats durant tot el mes d’octubre al claustre de l’Àrea Infantil i Juvenil.

Us els podeu endur en préstec!