Us recomanem la saga “Dragal”

Els dracs existeixen i són aquí, entre nosaltres des de temps immemorables. Aquests éssers màgics sempre han exercit una estranya fascinació entre els humans i la seva presència ha estat sovint utilitzada com un recurs literari per molts escriptors  de la literatura infantil i juvenil.

Aquest cop Elena Gallego ens presenta una saga anomenada Dragal, que  narra la conversió d’un adolescent en l’últim ser d’una estirp extingida, un drac que va existir a Galícia, sobre la tomba de la qual es va construir el mite jacobeu.

Les dues primeres novel·les d’aquesta saga estan disponibles a la nostra biblioteca amb els següents títols: Dragal I. L’herència del drac i Dragal II. La metamorfosi del drac.

Tot i que en un principi es va concebre com a trilogia, el seu èxit ha estat tan gran que està a punt de publicar-se el quart volum de la història en llengua gallega. Si voleu més información sobre aquesta emocionant saga de dracs, enigmes, profecies i llibres prohibits de biblioteca podeu consultar la següent adreça: http://www.dragal.info/