Vine a la trobada amb l’escriptor Francesc Pané!

La Biblioteca Pública de Lleida i el Museu de Lleida han organitzat una trobada dels lectors amb l’escriptor Francesc Pané per comentar la seva última novel·la Cristall de roca. Després de la trobada es farà una visita comentada als escacs d’Àger, un joc d’escacs de cristall de roca tallat d’origen fatimita en el qual s’inspira la novel·la de Pané i que forma part de la col·lecció del Museu de Lleida.

La sessió tindrà lloc el dijous 3 de desembre al Museu de Lleida, a les 18.15 h. i serà conduïda per Montse Sanjuan, coordinadora del grup de novel·la negra de la biblioteca. La visita comentada als escacs d’Àger anirà a càrrec dels conservadors del Museu de Lleida.

Els interessats a participar-hi, cal que s’hagin llegit el llibre abans de la sessió, i s’han d’inscriure prèviament a la biblioteca, a través del correu bplleida.cultura@gencat.cat. Hi haurà exemplars disponibles del llibre per agafar en préstec a la Sala d’adults.

Us animem a llegir el llibre i a participar a la trobada!