Aquesta setmana som els protagonistes de l’Instabiblioconvidat!

En motiu de la celebració de l’Any de les Biblioteques durant aquest 2015 han sorgit moltes inciatives de difusió al voltant d’aquests equipaments.

Durant aquesta setmana la nostra biblioteca se suma a la proposta anomenada Què fem a les biblios? i a través del compte d’Instagram @instabiblioconvidat mostrarem gràficament el dia a dia de la biblioteca: activitats, espais, tasques, personal, material…

Segueix aquest perfil o cerca #quèfemalesbiblios a les diferents xarxes socials per seguir les nostres publicacions.

I si com a usuari tens ganes de dir la teva, pots omplir el formulari Jo estimo la biblioteca i publicaran la teva opinió al blog Què fem a les biblios?

A les biblioteques s’hi mou el món, i nosaltres aquesta setmana us ho volem ensenyar!