Tallers d’informàtica i internet a la Biblioteca!

Comencem l’any amb tres tallers d’informàtica!

La biblioteca ha programat per aquest primer trimestre de l’any diversos tallers d’informàtica per tal d’iniciar i acompanyar els usuaris que ho desitgin en l’ús de les tecnologies de la informació i la comunicació. A més del Taller d’iniciació a la informàtica i a internet que ja es venia oferint, enguany s’han programat 2 nous tallers per aprofundir en els següents aspectes: el correu electrònic i Facebook, per tal de donar resposta a les necessitats dels nostres usuaris.

Per a participar-hi, cal inscriure’s prèviament a l’Àrea d’audiovisuals de la biblioteca. Tots els tallers són gratuïts i el nombre de places és limitat.

Calendari:

Taller d’iniciació a la informàtica i a internet (4.5 h). Inscripcions obertes.

Adreçat a usuaris sense coneixements previs d’informàtica.

Dates: Dimarts 2, 9, 16 de febrer de 2016
Horari: de 18 a 19’30h.
Lloc: aula de formació de la biblioteca (2a planta)

NOU! Taller per a crear i gestionar un compte de correu electrònic (1.5 h). Inscripcions a partir del 9 de febrer.

Adreçat a usuaris amb coneixements previs d’informàtica.

Dates: Dimarts 23 de febrer de 2016
Horari: de 18 a 19’30h.
Hloc: aula de formació de la biblioteca (2a planta)

NOU! Taller d’iniciació a Facebook (3 h). Inscripcions a partir del 16 de febrer.

Adreçat a usuaris amb coneixements previs d’informàtica.

Dates: Dimarts 1 i 8 de març de 2016
Horari: de 18 a 19’30h.
Lloc: aula de formació de la biblioteca (2a planta)

Normativa:

• Les persones interessades a participar als tallers cal que s’inscriguin prèviament, omplint una butlleta d’inscripció que podran sol·licitar a la sala d’audiovisuals de la Biblioteca.
  • La Biblioteca contactarà amb els inscrits per confirmar la disponibilitat de places.
  • Les persones que no es puguin inscriure en aquests tallers per falta de places, tindran prioritat en la propera edició del taller.
  • Els usuaris inscrits al taller que no assisteixin a alguna de les sessions, sense justificació, quedaran exclosos a participar en propers tallers organitzats per la Biblioteca.