2016: Any Granados

Enric Granados i Campiña va néixer a Lleida l’any 1867 i era considerat un dels músics universals de finals del segle XIX i començament del XX. Compositor, pianista i pedagog va formar-se a Barcelona i París, i l’any 1889 va tornar a Catalunya on començà la seva carrera com a pianista d’èxit.

Aquest any 2016 ha estat declarat per la Paeria de Lleida com a Any Granados, per a commemorar el centenari de la seva mort.

Des de la Biblioteca ens hem unit a aquesta commemoració elaborant una guia bibliogràfica i una mostra de fons sobre Enric Granados, que ja podeu visitar a l’Àrea Local (2a planta).

També us recordem que l’Auditori Municipal Enric Granados té una programació especial en motiu d’aquesta commemoració que podeu gaudir amb descompte presentant el carnet de la Biblioteca. Podeu consultar tots els avantatges amb el carnet aquí.

Us animem a gaudir-ne!