Any 2015: quantes donacions hem rebut?

A la Biblioteca acceptem donacions dels nostres usuaris tenint en compte els següents criteris: que siguin documents actuals (llibres, CD o DVD), obres sobre Lleida o d’autors lleidatans i també col·leccions complertes.

Davant de la impossibilitat d’incorporar totes aquestes donacions el 2012 va sorgir l’espai “Tria i remena” i el servei de “Redistribució de documents”.

Durant l’any 2015 la Biblioteca ha rebut en donació aproximadament uns 13071 documents, dels quals 3073 han passat a formar part del seu fons, 2852 s’han redistribuït a altres entitats i 5071 s’han posat a disposició dels usuaris a l’espai “Tria i Remena”. La resta, s’han desestimat.

A la nostra pàgina web podeu consultar la Memòria del Servei de recollida de donacions i redistribució de documents amb el llistat d’entitats que han utilitzat el servei de Redistribució de documents durant l’any passat.