La biblioteca repren el cicle “Els 10 de… Tertúlies literàries amb escriptors lleidatans”

Aquest mes de febrer, tornen a la biblioteca les sessions del cicle “Els 10 de… Tertúlies literàries amb escriptors lleidatans”.

Aquest cicle es va iniciar l’abril de 2015 amb la voluntat de donar veu i difondre l’obra dels escriptors locals i, a la vegada, promoure la lectura i els fons de la biblioteca per mitjà de les seves recomanacions. El cicle està coordinat i conduït per la periodista Anna Sáez, que s’encarrega d’establir diàleg amb l’autor sobre la seva obra i modera el torn de preguntes, de manera que es fomenti la tertúlia entre els autors i els lectors.

Així, l’any passat vam tenir les visites de sis autors amb una àmplia trajectòria i que han obtingut diversos reconeixements en les seves obres: Emili Bayo, Jaume Pont, Francesc Serés, Pere Rovira, Llorenç Capdevila i Rosa Fabregat. Amb ells, vam poder parlar de com van començar la seva carrera com a escriptors, què els va inspirar a crear les seves obres, com és la seva rutina de treball, el perquè dels seus títols recomanats… i fins i tot ens van confessar algunes anècdotes viscudes!

De cara a la programació d’enguany, s’ha establert el següent calendari de sessions per als propers 3 mesos:

-11 de febrer: Vidal Vidal
-10 de març: Jordi Pàmias
-14 d’abril: Pep Coll

Les sessions es realitzen al vestíbul de l’Àrea de col·lecció local (2a planta), a les 18.30 h.

Esperem retrobar-nos amb tots i totes vosaltres en aquesta nova temporada!