Iniciem el servei de lectura i préstec a domicili

Aquest mes de març la Biblioteca Pública de Lleida inicia un projecte pilot de lectura i préstec a domicili, que s’allargarà fins al mes de maig de 2016, amb la voluntat de fer arribar la Biblioteca a tothom, especialment a les persones amb dificultats de visió o amb problemes de mobilitat (malalts crònics, persones convalescents, discapacitat física, gent gran, etc).

L’objectiu del projecte és facilitar l’accés tant a la lectura com al servei de préstec de la Biblioteca.

Aquest projecte pilot es realitza gràcies a la participació d’una  estudiant de la UdL que està realitzant l’assignatura de matèria transversal “Actituds i valors dels professionals de les ciències de la salut” que ofereix la Facultat de Medicina i Infermeria de la UdL i que gestiona la Regidoria de Joventut de l’Ajuntament de Lleida. Els estudiants que cursen aquesta assignatura, fan de voluntaris en entitats i institucions i les hores que hi dediquen les poden convalidar per crèdits de matèria transversal.

Que cal fer per a participar-hi?
Cal justificar que es forma part d’un dels col·lectius a qui es dirigeix el servei.

Si l’usuari no té el carnet de la Biblioteca, en la primera visita es facilitarà la seva gestió.

A partir de les sol·licituds rebudes des de la Biblioteca s’establirà el calendari de visites amb cita telefònica prèvia. En aquest projecte pilot les places són limitades.

El servei es durà a terme els dimarts a la tarda dels mesos de març, abril i maig, a partir del dimarts 8 de març  i les persones interessades a participar-hi poden contactar amb la Biblioteca per telèfon (973 27 90 70 – matins) o bé per correu electrònic (bplleida.cultura@gencat.cat ).

Consulteu tota la informació a la nostra pàgina web.