Torna el cicle “Els 10 de…”

Aquest dijous 10 de març tindrà lloc una nova sessió del cicle “Els 10 de…” Tertúlies literàries amb escriptors lleidatans.

Amb motiu de les activitats al voltant de la poesia que es realitzen a la biblioteca durant el mes de març, en aquesta ocasió ens visita el poeta Jordi Pàmias, amb el qual parlarem de la seva extensa i premiada obra i sabrem quines són les seves 10 lectures imprescindibles.

Aquest cicle es va iniciar l’abril de 2015 amb la voluntat de donar veu i difondre l’obra dels escriptors locals, i a la vegada promoure la lectura i els fons de la biblioteca per mitjà de les seves recomanacions. El cicle està coordinat i conduït per la periodista Anna Sáez, que s’encarrega d’establir diàleg amb l’autor sobre la seva obra i modera el torn de preguntes, de manera que es fomenti la tertúlia entre els autors i els lectors.

Us hi esperem!