Nova edició dels tallers d’informàtica i internet!

Després de la bona acollida dels tallers d’informàtica que vam començar el mes de febrer passat, la biblioteca torna a oferir una nova edició dels mateixos tallers per tal d’iniciar i acompanyar els usuaris que ho desitgin en l’ús de les tecnologies de la informació i la comunicació. A més del Taller d’iniciació a la informàtica i a internet que ja es venia oferint, enguany s’han programat 2 nous tallers per aprofundir en diferents aspectes: el correu electrònic i el Facebook, per tal de donar resposta a les necessitats dels nostres usuaris.

Per a participar-hi, cal inscriure’s prèviament a l’Àrea d’audiovisuals de la biblioteca. Tots els tallers són gratuïts i el nombre de places és limitat.

Calendari:

Taller d’iniciació a la informàtica i a internet (4.5 h). Inscripcions a partir del 15 de març.
Adreçat a usuaris sense coneixements previs d’informàtica.

– Dates: Dimarts 29 de març, 5 i 12 d’abril de 2016
– Lloc: aula de formació de la biblioteca (2a planta)

NOU! Taller per a crear i gestionar un compte de correu electrònic (1.5 h). Inscripcions a partir del 5 d’abril.
Adreçat a usuaris amb coneixements previs d’informàtica.

– Dates: Dimarts 19 d’abril de 2016
– Lloc: aula de formació de la biblioteca (2a planta)

NOU! Taller d’iniciació al Facebook (3 h). Inscripcions a partir del 12 d’abril.
Adreçat a usuaris amb coneixements previs d’informàtica.

– Dates: Dimarts 26 d’abril i 3 de maig de 2016

Normativa:
•    Les persones interessades en participar als tallers cal que s’inscriguin prèviament, omplint una butlleta d’inscripció que podran sol•licitar a la sala d’audiovisuals de la Biblioteca.
•    La Biblioteca contactarà amb els inscrits per confirmar la disponibilitat de places.
•    Les persones que no es puguin inscriure en aquests tallers per falta de places, tindran prioritat en la propera edició del taller.
•    Els usuaris inscrits al taller que no assisteixin a alguna de les sessions, sense justificació, quedaran exclosos a participar en propers tallers organitzats per la Biblioteca.