Nou centre d’interès de cinema d’animació

Amb motiu de la recent celebració del festival de cinema d’animació ANIMAC a Lleida i la seva consolidació a la ciutat, la biblioteca ha creat un nou centre d’interès dedicat a aquest gènere cinematogràfic amb material àudiovisual per a tots els públics.

Mitjançant aquesta acció, la biblioteca vol potenciar els seus fons sobre aquesta temàtica i difondre’ls entre els usuaris, tot creant sinergies amb el festival anual que converteix la ciutat de Lleida en la capital mundial de l’animació.

En aquest espai, situat al Claustre de l’Àrea infantil i juvenil, s’hi poden trobar llibres sobre la matèria i títols clàssics del cinema d’animació, tant infantils com per a públic adult, com “El viatge de Chihiro”, “Pesadilla antes de Navidad”, “Cuando el viento sopla” o “La tumba de las luciérnagas”, i també altres títols més moderns, com “Chico & Rita”, “Persépolis”, “Del revés” o “Los mundos de Coraline”. Tots aquests títols estaran disponibles per al préstec amb el carnet de la biblioteca.

Així mateix, properament també s’hi podran trobar catàlegs i altres documents sobre la temàtica cedits per la Regidoria de Cultura de l’Ajuntament de Lleida, que completaran l’oferta de materials del centre d’interès.

A més a més, la biblioteca també ha elaborat una guia de lectura amb diferents recomanacions de pel•lícules de cinema d’animació, per dinamitzar aquest espai i donar-lo a conèixer als usuaris.

El centre d’interès està clarament senyalitzat amb l’elefant elaborat amb llanes per “La Guerrilla del Gilda” que va ser protagonista durant l’edició de l’ANIMAC de l’any 2015, i que ha estat cedit a la biblioteca pels organitzadors del festival.

Us animem a fer-hi un cop d’ull!