Accés a la premsa digital

L’hemeroteca ofereix un nou servei: accés a la premsa digital. Els usuaris poden accedir, amb el carnet de la biblioteca, a l’edició digital de tots els diaris subscrits durant aquest 2016.

A la sala hi ha un ordinador específicament per aquest servei, el qual permet accedir als següents diaris: Abc, Ara, Cinco Días, La Mañana, El Mundo, El Mundo Deportivo, El País, El Periódico, El Punt/Avui, El Segre i La Vanguardia.

A més de poder visualitzar i llegir l’edició del dia, es poden buscar notícies i articles publicats mitjançant cerques per dates, per paraules, per frases i per temes; ordenant els resultats per formats, rellevància i data. Aquestes cerques es poden fer a la pestanya d’hemeroteca, servei que la majoria dels diaris localitzen a la seva portada.

També es pot accedir a revistes en format electrònic en les següents pàgines web:
ARCE: asociación de revistas culturales de España
QUIOSC.CAT: el quiosc digital de les revistes en català

Veniu a l’hemeroteca i consulteu la premsa i les revistes en un altre format diferent al paper!