Obrim inscripcions al “Taller per a crear i gestionar un compte de correu electrònic”

A partir d’avui obrim les inscripcions per apuntar-se al “Taller per a crear i gestionar un compte de correu electrònic”.

El taller, adreçat a usuaris amb coneixements previs d’informàtica, consta d’una única sessió que es realitzarà el dimarts 19 d’abril a les 18 h, i té una durada d’1’5 h.

Durant la sessió es crearà un compte de correu Gmail i s’explicarà com configurar-lo i gestionar-lo, de manera que els assistents puguin treure profit d’aquesta eina.

Les persones interessades en participar al taller cal que s’inscriguin prèviament, omplint una butlleta d’inscripció que podran sol·licitar a l’Àrea d’audiovisuals de la Biblioteca (1a planta).

La Biblioteca contactarà amb els inscrits per confirmar la inscripció. Les places són limitades.

Us animem a participar-hi!