Escoltem… Granados

Amb motiu de la celebració de l’Any Granados, la biblioteca dedicarà el cicle d’audicions musicals “Escoltem…”, a la figura del músic i compositor lleidatà Enric Granados, amb l’objectiu d’oferir al públic assistent una aproximació a la figura i obra d’aquest personatge.

Cartell escoltem GranadosAnalitzarem alguna obra significativa de Granados, algun fragment de Goyescas i alguna peça per a piano. També aprofundirem sobre el delicat tema del nacionalisme musical i les seves implicacions estètiques i fins i tot polítiques.

Les sessions aniran a càrrec de David Esterri, professor, compositor i músic lleidatà. S’alternaran incisos teòrics amb audicions comentades, amb l’objectiu d’aprendre i gaudir de la música. El calendari de les sessions serà el següent:

• Dimecres 25 de maig
• Dimecres 1 de juny

de les 18 a les 19’30h, a la sala d’actes de la Biblioteca (planta baixa). Per a participar en aquestes sessions no cal tenir cap coneixement previ ni realitzar inscripció.

Us hi esperem!