Cloenda del curs dels grups de lectura

Dimecres 15 de juny els grups de lectura de la biblioteca van celebrar el final de curs amb una trobada conjunta de tots els participants titulada “Jo et recomano, tu em recomanes”.

Enguany, la trobada va donar el protagonisme als membres dels grups de lectura, ja que ells mateixos van fer de prescriptors literaris, recomanant-se entre ells les seves lectures preferides.

cloenda gl collageLa biblioteca, a més, va presentar la guia de lectura “Jo et recomano, tu et recomanes” elaborada amb totes les recomanacions proposades pels membres dels grups i les coordinadores, que es pot consultar des de l’apartat de Col·lecció digital de la pàgina web. Les lectures proposades es poden trobar en un expositor a l’Àrea d’adults per endur-se en préstec.

Enguany la biblioteca ha organitzat 6 clubs de lectura presencials, 1 club de lectura fàcil en col·laboració amb el Centre de Normalització Lingüística de Lleida i 1 club de lectura virtual, amb un total de 209 persones inscrites als grups de lectura i 60 sessions realitzades.

Els grups de lectura tornaran al mes d’octubre i les inscripcions pel nou curs s’obriran a l’1 de setembre.

Bon estiu i bones lectures!