Revistes joves

Si t’agrada la música… passa’t per l’hemeroteca!

Un dels objectius de l’àrea d’hemeroteca per l’any 2016 és el d’aconseguir atreure especialment als joves, els quals habitualment estudien a l’àrea de referència.
Molts usuaris de la biblioteca desconeixen que a la sala, a part de disposar de la premsa en format paper i de l’accés digital a tots els diaris, també es poden trobar revistes de diferents temàtiques: música, cinema, teatre, esports, escacs, informàtica, historia, cura del cos, perruqueria, jardineria, animals de companyia, art, viatges… Temes que són atraients per aquest col•lectiu.

Revistes per joves1Les revistes, igual que els altres documents, poden agafar-se en préstec durant un mes.

Des de l’hemeroteca s’està fent publicitat a les àrees d’audiovisuals i de referència utilitzant cartells amb el lema SI T’AGRADA LA MÚSICA PASSA’T PER L’HEMEROTECA, amb la intenció de que els joves sàpiguen que ofereix aquesta sala específicament per ells.

Passeu per l’hemeroteca i comproveu-ho!