Punt de llibre per sensibilitzar sobre la situació dels refugiats

El passat dia 20 de juny, Dia Internacional del Refugiat, La Paeria, amb la col·laboració de la Biblioteca Pública de Lleida, va presentar un punt de llibre que pretén fer reflexionar i sensibilitzar la ciutadania sobre la situació actual de la població refugiada.

punts llibre refugiatsLa imatge que hi apareix ha sorgit dels tallers que l’artista i fotògraf Edgar dos Santos va fer amb dones migrades. La imatge exemplifica, a través de siluetes, les seqüeles més representatives del procés migratori: la fugida d’una dona i els seus fills, la guerra, etc.

Sota el lema “només s’atura si som capaços de reduir les desigualtats” Lleida vol refermar la voluntat de ser una ciutat acollidora.

Des de la biblioteca col·laborarem en aquesta causa repartint entre els nostres usuaris un total de 5.000 punts de llibres. Vine i aconsegueix el teu!