Aquest estiu, enganxa’t a la lectura amb les col·leccions!

Quan arriba l’estiu difondre el gust per la lectura és un repte molt important que ens proposem des de l’Àrea infantil i juvenil de la biblioteca.

Durant les vacances els nois i les noies estan més distesos, tenen més temps de lleure i és un bon moment per acompanyar-los a la biblioteca i apropar-los a les prestatgeries de llibres per què vegin la pràctica de llegir com una cosa habitual i no aliena al seu hàbitat natural.

Començar aquesta pràctica de la lectura amb l’apartat de les col·leccions és una molt bona idea. Sabies que a la biblioteca aquest estiu hem ampliat l’apartat de les col•leccions adreçades als nois i noies de 8 a 10 anys?

Aquí us deixem una llista de les col·leccions preferides dels nens i nenes d’aquestes edats i que podeu trobar a la biblioteca:

• Ada Goth
  • Agus i els monstres
  • Banda de la Zoècolleccions I2
  • Capità calçotets
  • Cocina de monstruos
  • Drac coco
  • Fanculers
  • Geronimo Stilton
  • Inspector Sito
  • Junie B. Jones
  • Me mum
  • Oriol pelacanyes
  • Quin fàstic de fama
  • Valeria vareta
  • Zona zombi

Us animem a descobrir entre els prestatges de la biblioteca aquests personatges i gaudir amb ells d’unes molt bones vacances!