Obrim les inscripcions per als grups de lectura!

Els grups de lectura són una activitat de tertúlia i debat al voltant d’un llibre amb l’objectiu de fomentar l’hàbit de la lectura, el gust per la conversa, i, a la vegada, oferir itineraris de lectura als participants.

A partir de l’1 de setembre s’obre el període d’inscripció per formar part d’un dels 8 grups de lectura que organitza la biblioteca durant el proper curs 2016-2017:

• icona GL 1.JPGGrup de lectures contemporànies: dimarts a les 18h. Coordina: Àngels Solà.
  • Grup de lectura de novel·la contemporània: dissabte a les 11h. Coordina: Margarita Bartolomé.
  • Grup de lectura de novel·la històrica: dimecres a les 18h. Coordina: Margarida Bartolomé.
  • Grup de lectura de novel·la negra: dijous a les 18’15h. Coordina: Montse Sanjuan.
  • Grup de lectura “Una habitació pròpia”: dilluns a les 18h. Coordinen: Anabel Ramos i Judit Mellado.
  • Grup de lectura “Cuinant entre llibres: Nova York, literatura i gastronomia”: dilluns a les 18h, a partir de gener de 2016. Coordinen: Eva Macià i Judit Mellado.
  • Grup de lectura fàcil amb col·laboració amb el Consorci per a la Normalització Lingüística : dimarts a les 17’30h. Informació i inscripcions al Centre per a la Normalització Lingüística de Lleida a partir del mes d’octubre.
  • Grup virtual de lectures contemporànies. Cliqueu aquí per a més informació. Coordina: Àngels Solà.

Requisits:
-Tenir carnet de la biblioteca
– En alguns dels grups de lectura cal aportar un exemplar d’un títol en concret a la primera sessió, que serà la primera lectura que es comentarà.

Els interessats a participar-hi, cal que s’inscriguin prèviament mitjançant la butlleta que trobaran a recepció o bé que es pot descarregar des de l’apartat Grups de lectura de la pàgina web.

La butlleta s’ha de lliurar degudament complimentada al taulell de recepció.
A la mateixa butlleta s’indica la informació bàsica del grup, el calendari de sessions i el títol de l’obra que cal aportar al a primera sessió.
La biblioteca confirmarà la inscripció abans de començar el curs.

Us animem a participar-hi!

Més informació a la nostra web.