La biblioteca acull l’exposició “Artentivament”

El Claustre de l’Àrea infantil i juvenil acollirà, del 27 de setembre al 31 d’octubre, l’exposició “Artentivament” organitzada per l’Associació Salut Mental Ponent.

artentivamentAquesta exposició es realitza en commemoració al Dia Mundial de la Salut Mental que se celebra el 10 d’octubre. S’hi podrà veure una mostra artística que aplega tècniques i llenguatges expressius ben diversos, que van des de l’escriptura fins a l’escultura, passant per pintures a l’oli o acríliques, aquarel·les, dibuixos, fotografies, o propostes com la creació a partir de Hama Beads i altres tipus de manualitats. Aquestes obres han estat elaborades per alguns artistes del Club Social La Brúixola.

Així mateix, també forma part dels actes de commemoració del Dia Mundial de la Salut Mental l’exposició “Ells també pinten”, que es podrà veure a la sala Res Non Verba  (C. Maragall, 17), on s’hi podran veure algunes de les obres del Museu D’Art Brut (mAB), entre les quals s’hi troba l’obra col·lectiva realitzada l’any 2014 per artistes del Club Social La Brúixola.

Ambdues exposicions s’inauguraran el dimarts 27 de setembre, a partir de les 19 h, fent un recorregut que tindrà l’inici a la Biblioteca Pública de Lleida i acabarà a la sala Res Non Verba. Estaran obertes al públic fins el dia 31 d’octubre.

L’Associació Salut Mental Ponent és una entitat sense ànim de lucre de Lleida que es dedica a l’atenció de persones afectades per un trastorn mental sever, i a les seves famílies, així com a la població en general que pugui necessitar informació, assessorament i orientació en l’àmbit de la salut mental.

No us ho perdeu!