Nova temporada del cicle “Els 10 de… Tertúlies literàries amb escriptors lleidatans”

Aquest mes de d’octubre tornen a la biblioteca les sessions del cicle “Els 10 de… Tertúlies literàries amb escriptors lleidatans”.

els_10_de_albert_villaro_cartellAquest cicle es va iniciar l’abril de 2015 amb la voluntat de donar veu i difondre l’obra dels escriptors locals, i a la vegada promoure la lectura i els fons de la biblioteca per mitjà de les seves recomanacions. El cicle està coordinat i conduït per la periodista Anna Sáez, que s’encarrega d’establir diàleg amb l’autor sobre la seva obra i modera el torn de preguntes, de manera que es fomenti la tertúlia entre els autors i els lectors.

Així, des del començament d’aquest cicle ens han visitat 10 autors amb una àmplia trajectòria i que han obtingut diversos reconeixements en les seves obres: Emili Bayo, Francesc Serés, Jaume Pont, Llorenç Capdevila, Pere Rovira, Rosa Fabregat, Vidal Vidal, Jordi Pàmias, Pep Coll i Imma Monsó. Amb ells, vam poder parlar de com van començar la seva carrera com a escriptors, què els va inspirar a crear les seves obres, com és la seva rutina de treball, el perquè dels seus títols recomanats… i fins i tot ens van confessar algunes anècdotes viscudes!

A més, a partir de les recomanacions literàries que ens van oferir, hem elaborat una guia de lectura perquè tots els lectors puguin conèixer quines són les seves obres imprescindibles i puguin endur-se-les en préstec amb el carnet de la biblioteca.

De cara a la programació d’enguany, s’ha establert el següent calendari de sessions per als propers 3 mesos:

-13 d’octubre: Albert Villaró
-10 de novembre: Xavier Macià
-15 de desembre: Rosario Curiel

Les sessions es realitzen al vestíbul de l’Àrea de col·lecció local (2a planta), a les 18.30 h.

Esperem retrobar-nos amb tots i totes vosaltres en aquesta nova temporada!