Cicle de cinema humanitari “Mirades sense fronteres”

Emmarcat en l’exposició Testigos del olvido que podeu veure fins el 18 de desembre al Claustre de l’Hemeroteca de la biblioteca hem programat el cicle de cinema documental humanitari “Mirades sense fronteres”, que tindrà lloc els dies 14, 21 i 28 de novembre i en què es podran veure els següents films:

Gausachs-banderola_print-14 de novembre. Access to the danger zone. Directors: Eddie Gregoor i Peter Casaer. Any 2012. Durada: 70 min. VO subtitulada al castellà.

-21 de novembre. Living in emergency. Director: Mark N. Hopkins. Any 2008. Durada: 93 min. VO subtitulada al castellà.

-28 de novembre. MSF (Un)Limited. Directors: Peter Casaer i Caroline Van Nespen. Any 2011. Durada: 53 min. Castellà.

En aquests documentals es mostra la tasca que realitza l’ONG Metges Sense Fronteres amb les poblacions vulnerables que necessiten ajuda urgent. Si bé la duresa d’algunes imatges pot ferir la sensibilitat de l’espectador, també el farà reflexionar amb més arguments sobre les situacions que es viuen durant les crisis humanitàries, des del punt de vista de la població afectada i també dels metges voluntaris.

Tots els documentals es podran veure a les 18 h a la Sala de projeccions (planta baixa).

Us convidem a visitar l’exposició i a participar al cicle de documentals!