Us agrada llegir històries de por?

Durant els mesos de novembre i desembre i després de la festa més terrorífica de l’any (Halloween)  iniciem els mesos del terror a l’Àrea Infantil i Juvenil de la biblioteca.

Hem començat a l’apartat de 4 a 9 anys amb una exposició de llibres relacionats amb el tema que us podeu emportar a casa en  préstec.

20161104_124700

Mentre llegim aquestes històries podem descobrir que la lectura d’aquest gènere literari també és molt interessant ja que ens farà viure i sentir emocions fortes, alhora ens donarem compte que tot és fruit de la imaginació de l’autor i ens en riurem de les situacions provocades. Molt sovint tenim al llegir-les un doble sentiment: el regust de por que ens queda al final i al mateix temps l’addicció a la lectura, que no podem deixar deixar a mitges per no quedar-nos amb l’intriga de no saber com acaba.

Ja us anirem informant de les actuacions que durant aquests dos mesos passaran a l’Àrea Infantil i Juvenil de Biblioteca!