Lectures de batxillerat a l’eBiblio

La plataforma de préstec digital eBiblio ha incorporat recentment al seu catàleg 18 títols de lectures de batxillerat en edició digital. De moment, per començar, s’han adquirit 25 llicències de cada títol que es podran incrementar de manera ràpida si se’n produeix una gran demanda.

imatge-lectures-secundaria-ebiblio

Alhora, el Servei de biblioteques ha inciat una col·laboració amb el Departament d’Ensenyament per tal d’impulsar conjuntament una campanya de comunicació i promoció Servei de Préstec Digital eBiblio en els centres educatius, a més de donar-hi a conèixer la incorporació de les lectures de secundària en l’oferta bibliogràfica del servei.

La plataforma eBiblio ofereix el servei de préstec gratuït de llibres electrònics des del juny de 2015, i permet agafar en préstec les principals novetats editorials en format de llibre electrònic per a la seva lectura en diferents dispositius, entre ells: ordinadors de taula, portàtils, tauletes, mòbils o lectors de llibres electrònics.

Per fer ús d’eBiblio només cal disposar del carnet d’usuari de les biblioteques del Sistema de Lectura Pública de Catalunya.

Es pot accedir a la plataforma e-biblio des de l’adreça http://catalunya.ebiblio.cat/.

Us animem a utilitzar aquest servei!