La Biblioteca rep una donació de llibres escrits en búlgar

El passat dia 26 d’octubre, l’Associació Búlgara METXTA va fer entrega a la Biblioteca Pública de Lleida d’una donació de més d’un centenar de llibres escrits en búlgar.

Aquesta entitat, el nom de la qual podem traduïr per Bon somni, és una associació sense ànim de lucre situada a Lleida que treballa per la integració i coneixement de les cultures búlgara i catalana.

img_20161026_180720

Aquesta donació de llibres en llengua búlgara és el resultat de la generositat dels membres de l’Associació que s’han encarregat de demanar als seus compatriotes aquelles obres escrites en búlgar que volguessin donar a la biblioteca.

La donació ajudarà a la biblioteca a ampliar la secció d’Idiomes i motivarà a nens, joves i adults a gaudir de lectures en la seva llengua nativa.

A l’acte, que es va fer a la Secció d’Idiomes de l’Àrea Audiovisual, hi va assistir un grup de persones integrants de l’Associació que van ser els encarregats de sol·licitar, tramitar i gestionar la donació.