La XX Biennal d’Art Contemporani Català arriba a Lleida

Del 14 de gener al 28 de febrer del 2017, es podrà veure la XX Biennal d’Art Contemporani Català al Claustre Hemeroteca de la Biblioteca Pública de Lleida. Aquesta mostra itinerant, que aposta per l’art més nou dels joves creadors del país, és organitzada i coproduïda per Canals-Galeria d’Art i l’Ajuntament de Sant Cugat, i compta amb la col·laboració d’institucions i empreses públiques i privades.

A la convocatòria d’aquestabanderoles-biennal-web edició s’hi varen presentar 61 dossiers, d’entre els quals el jurat en va seleccionar 7 que conformen la mostra d’enguany. Les obres escollides són representatives dels diferents corrents de la plàstica que en aquests moments conreen els joves artistes catalans.

La Biennal va néixer l’any 1977, i ha donat a conèixer al llarg de quatre dècades, l’art emergent i els artistes d’avantguarda del moment, alguns d’ells reconeguts internacionalment com són, entre d’altres, Tom Carr, Pep Agut, Sergi Barnils, Martín Carral, Albert Gonzalo, Xavier Grau, Ignasi Aballí, Susanna Solano, Perejaume…

L’acte inaugural de la Biennal serà el dissabte 14 de gener de 2017 a les 12.30 h, a la Biblioteca Pública de Lleida (Rambla d’Aragó, 10).

Us hi esperem!