Nous tallers d’informàtica i mòbils a la biblioteca!

La biblioteca ha programat 3 nous tallers bàsics d’informàtica i mòbils per a aquells usuaris adults que vulguin iniciar-se en l’ús de les tecnologies de la informació i la comunicació.

A més del Taller d’iniciació a la informàtica i a internet i del Taller per a crear i gestionar un compte de correu electrònic que ja es venien oferint, en aquesta nova oferta s’hi inclou el Taller d’ús d’smartphones, per donar resposta a les necessitats dels nostres usuaris.

Contingut dels tallers2017_cartell_tallers_alfin_febrer

-Taller d’ús d’smartphones. Taller de 2 sessions adreçat a usuaris de telèfons mòbils Android o Iphone. S’aprendrà les nocions bàsiques per a utilitzar i configurar el telèfon mòbil intel·ligent, gestionar l’agenda de contactes, descarregar aplicacions i navegar per internet. Cal portar el telèfon.
-Taller d’iniciació a la informàtica i a internet. Taller de 3 sessions adreçat a usuaris sense coneixements previs d’informàtica. S’aprendrà el funcionament bàsic de l’ordinador, ús del ratolí, crear carpetes i documents, nocions bàsiques per navegar per internet.
-Taller per a crear i gestionar un compte de correu electrònic. Taller d’1 sessió adreçat a usuaris amb coneixements d’informàtica i internet. Es crearà un compte de correu electrònic i s’ensenyarà a configurar-lo, enviar i rebre correu, organitzar la bústia, crear carpetes…

Dates i horaris
Per tal de satisfer la demanda dels usuaris, s’han programat diverses edicions dels tallers. L’horari de les sessions és de 12 a 14 h i es realitzen a l’Aula de formació (2a planta).

Febrer (inscripcions obertes):
-7, 9: Taller d’ús d’smartphones (1a edició).
-14, 16 i 21: Taller d’iniciació a la informàtica i a internet (1a edició).
-23: Taller per a crear i gestionar un compte de correu electrònic (1a edició).
-28 i 2 març: Taller d’ús d’smartphones (2a edició).

Març (inscripcions a partir del 15 de febrer):
-7, 9: Taller d’ús d’smartphones (3a edició).
-14, 16 i 21: Taller d’iniciació a la informàtica i a internet (2a edició)
-23: Taller per a crear i gestionar un compte de correu electrònic (2a edició)
-28 i 30: Taller d’ús d’smartphones (4a edició).

Abril (inscripcions a partir de l’1 d’abril):
-18, 20: Taller d’ús d’smartphones (5a edició)
-25, 27: Taller d’ús d’smartphones (6a edició)

Tots els tallers són gratuïts i el nombre de places és limitat. Per a participar-hi, cal inscriure’s prèviament a l’Àrea d’Audiovisuals (1a planta).

Normativa:
-Les persones interessades en participar als tallers cal que s’inscriguin prèviament, omplint una butlleta d’inscripció que podran sol·licitar a la sala d’audiovisuals de la Biblioteca.
-La Biblioteca contactarà amb els inscrits per confirmar la disponibilitat de places.
-Les persones que no es puguin inscriure en aquests tallers per falta de places, tindran prioritat en la propera edició del taller.
-Els usuaris inscrits al taller que no assisteixin a alguna de les sessions, sense justificació, quedaran exclosos a participar en propers tallers organitzats per la Biblioteca.