La biblioteca acull un taller previ al festival ANIMAC

Dissabte 25 de febrer d’11 a 13 h, tindrà lloc a la biblioteca l’activitat “Els petits mags de l’ANIMAC”, un dels tallers previs al festival ANIMAC, amb l’objectiu d’atansar el món de l’animació als infants.

2017-02-17-cartell_taller_animacEl taller parteix de la idea que tant la màgia com l’animació són jocs d’il·lusions i percepcions. Així, la biblioteca es convertirà en un plató de televisió i els joves participants es convertiran en mags televisats que hauran de trobar la manera de resoldre diferents trucs -o números de màgia- utilitzant i experimentant les nocions bàsiques de l’animació (amb la tècnica de l’stop-motion).

Els petits mags idearan les seqüències dels seus trucs i la manera de generar aquestes il·lusions, les enregistraran en stop-motion i, finalment, doblaran les escenes resultants per poder-hi posar el so. El resultat serà un vídeo que es projectarà durant el festival i es difondrà a les xarxes socials de l’ANIMAC i de la biblioteca.

El taller està adreçat a nens i nenes de 8 a 12 anys i anirà a càrrec de Jero Martínez, de “The Color Lab”. Per tal de participar-hi, cal inscriure’s prèviament a partir del 18 de febrer, mitjançant el formulari d’inscripció a les activitats infantils que es pot trobar a la pàgina web de la biblioteca. Places limitades.

Tots els participants entraran en un sorteig de dos abonaments dobles per al Petit ANIMAC.

Us animem a participar-hi!