El mes de març omple de poesia la biblioteca!

El dia 21 de març se celebra el Dia Mundial de la Poesia, i es realitzen multitud d’actes arreu del territori per a reivindicar i difondre aquest gènere literari.

A la Biblioteca Pública de Lleida, com cada any, també ens sumem a aquesta iniciativa de la mà de la Institució de les Lletres Catalanes i la Federació Catalana d’Associacions i Clubs UNESCO, i hem programat un seguit d’activitats durant el mes de març als quals us convidem a participar:

Dimarts 14 de març, 18 h. Claustre de l’Àrea Infantil i Juvenil.
Hora del conte. “Els contes de la Mercè”. Espectacle amb contes i poemes infantils de Mercè Rodoreda a càrrec d’Engruna Teatre. Adreçat a nens i nenes a partir de 3 anys.
Sense inscripció prèvia.
Entrada solidària en benefici de l’Associació Down Lleida.

Dijous 16 de març, 18.30 h. Vestíbul de l’Àrea de Col·lecció Local.
“Els 10 de Pere Pena”. Trobada amb aquest escriptor i poeta coordinada i conduïda per la periodista Anna Sàez.

Dissabte 18 de març, 12 h. Claustre de l’Hemeroteca.
“Teixint amb paraules de poesia”. Vine a llegir poesia mentre avances la teva labor de mitja o ganxet. Selecció de textos i coordinació a càrrec de Josep M. Rodríguez, poeta.
Ho organitzen: La Guerrilla del Gilda, El Genet Blau i Biblioteca Pública de Lleida.

Dilluns 20 de març, 19 h. Sala d’actes.
“Entre l’herba i els núvols”. Recital poètic dedicat a la memòria del poeta Màrius Torres, a càrrec de la Companyia Cassigalls.
Entrada solidària en benefici de l’Associació Down Lleida.

Dilluns 27 de març, 18.30 h. Sala d’actes.
Celebració del Dia Mundial de la Poesia i Dia Mundial del Teatre a càrrec del grup TOAR. 1a part. Dia Mundial del Teatre: Lectura del manifest, lectura de “petits passatges teatrals indispensables”, tot seguit “Paraules de Terra” text i poesia. 2a part. Dia Mundial de la Poesia: Lectura del manifest i dedicada al poeta lleidatà Jaume Agelet i Garriga, que forma part d’un cicle de poetes de Lleida.
Ho organitzen: Associació teatral TOAR i Biblioteca Pública de Lleida.

Més informació sobre el Dia Mundial de la Poesia: http://lletrescatalanes.cat/dmp.

Podeu comentar i seguir a les xarxes socials amb l’etiqueta #DMP17 i les mencions @lletres i @bplleida.