Activitat per a famílies al voltant de l’exposició “La Suite Verdú. Litografia original de Subirachs”

Dissabte 25 de març a les 11 h tindrà lloc a la biblioteca una activitat adreçada a famílies amb infants a partir de 5 anys, al voltant de l’exposició “La Suite Verdú. Litografia original de Subirachs”.

L’activitat consistirà en una visita guiada a l’exposició “La Suite Verdú. Litografia original de Subirachs”, on es mostra el procés que l’artista va seguir per realitzar la litografia original “Verdú”. Aquesta tècnica es basa en la impressió o estampació.

Seguidament, hi haurà un taller en el qual els participants podran experimentar una aproximació a aquest procés. Cada família podrà realitzar la seva pròpia obra gràfica original creant primer les planxes que després passaran al paper.

El taller anirà a càrrec de Laura Zubiaur, comissària de l’exposició i directora del Centre d’Art Cal Talaveró, és gratuït i tindrà una durada aproximada d’una hora i mitja.

Per a participar-hi cal inscriure’s prèviament a través del formulari d’inscripció a les activitats infantils al qual es pot accedir des de la pàgina web de la biblioteca. L’edat mínima per a participar-hi és a partir dels 5 anys. Places limitades.

Us animem a participar-hi!

Més informació a http://bibliotecalleida.gencat.cat/ca/detall/expo-cal-talavero