A l’abril “Escoltem òpera infantil”, amb David Esterri

Torna el cicle d’audicions musicals “Escoltem…” aquest cop adreçat a famílies.

Des de fa uns anys, la biblioteca ofereix dins la seva programació d’activitats, el cicle “Escoltem…”, amb l’objectiu de dinamitzar la col·lecció de música de l’Àrea d’Audiovisuals.

Així, durant el mes d’abril, tindrà lloc “Escoltem òpera infantil”, un cicle de dues sessions d’aproximació a l’òpera de temàtica infantil com a subgènere artístic i pedagògic al mateix temps. Les sessions aniran a càrrec del músic i compositor David Esterri, que anirà alternant incisos teòrics amb audicions comentades, amb l’objectiu d’aprendre i gaudir de la música a partir de l’òpera infantil “La Gàbia Daurada” del mateix Esterri i llibret de Pere Pena.

Aquest cicle està adreçat a famílies amb nens i nenes a partir de 7 anys acompanyats d’un adult i tenen una durada aproximada d’una hora i mitja.

Per a participar-hi, no cal tenir cap coneixement musical previ, ni realitzar cap inscripció.

Les sessions tindran lloc a la Sala d’actes de la biblioteca a les 12 h.

Calendari:

• 1a sessió: dissabte 1 d’abril – 12h.- Sala d’actes
  • 2a sessió: dissabte 8 d’abril – 12h.- Sala d’actes

Us recordem que l’òpera “La gàbia daurada”, es representarà els dies 28 i 29 d’abril a l’Auditori Enric Granados de Lleida. Comptarà amb la participació de la Coral Shalom, l’orquestra Simfònica L’Intèrpret i la direcció de Joan Pagès. Amb el carnet de la Biblioteca Pública de Lleida, entrada reduïda.

Us hi esperem!