La biblioteca ofereix dos nous tallers d’ús de telèfons mòbils intel·ligents durant el mes d’abril

La biblioteca ha programat un nou taller d’ús de telèfons mòbils intel·ligents (smartphones) per tal de formar els usuaris que ho desitgin en l’ús de les tecnologies de la informació i la comunicació. Aquest taller completa la programació de formació en noves tecnologies que la biblioteca ha programat durant el primer semestre de l’any, en el qual s’han fet un total de 16 sessions que han comptat amb un nombre de 144 assistents.

Com a novetat, el taller serà de nivell avançat, per aprofundir en les funcionalitats més complexes del telèfon mòbil, per tant, està adreçat a usuaris de telèfons mòbils Android o Iphone amb coneixements previs (és recomanable que hagin fet el taller d’iniciació). S’aprendrà a utilitzar el “núvol” com a eina d’emmagatzematge, gestionar aplicacions i opcions avançades de configuració. Cal portar el telèfon.

Per tal de poder arribar al màxim d’usuaris interessats, s’han programat dues edicions del taller, que constarà de dues sessions de dues hores i es realitzaran a l’Aula de formació (2a planta).

Calendari:

• 18 i 20 d’abril, de 12 a 14 h: Taller d’ús d’smartphones. Nivell avançat.
  • 25 i 27 d’abril, de 12 a 14 h: Taller d’ús d’smartphones. Nivell avançat.

Els tallers estan impartits per estudiants de la Universitat de Lleida que realitzen l’assignatura de Matèria transversal, amb la coordinació de la Regidoria de Joventut de l’Ajuntament de Lleida.

Per a participar a un dels tallers, cal inscriure’s prèviament a l’Àrea d’audiovisuals de la biblioteca. Tots els tallers són gratuïts i el nombre de places és limitat.

Normativa:

• Les persones interessades en participar als tallers cal que s’inscriguin prèviament, omplint una butlleta d’inscripció que podran sol·licitar a la sala d’audiovisuals de la Biblioteca.
  • La Biblioteca contactarà amb els inscrits per confirmar la disponibilitat de places.
  • Les persones que no es puguin inscriure en aquests tallers per falta de places, tindran prioritat en la propera edició del taller.
  • Els usuaris inscrits al taller que no assisteixin a alguna de les sessions, sense justificació, quedaran exclosos a participar en propers tallers organitzats per la Biblioteca.

Més informació: http://bibliotecalleida.gencat.cat/ca/serveis_biblioteca/bpl_formacio/bpl_tallers_dinformatica_i_internet/