Emociona’t amb els documentals sobre esport!

L’esport també s’alia amb la no ficció i, com a resultat, ens porta una selecció definitiva de documentals on l’emoció i l’esforç destaquen per sobre de tot.

Valors com l’amistat, l’esperit de lluita, la companyonia, la superació o la cultura de l’esforç són alguns dels exemples del que podrem trobar en aquest gènere de documentals esportius.

Històries tan poc corrents com la d’un equip d’hoquei de la Unió Soviètica que es transforma en un reflex de la societat cultural i política d’un país; les gestes i situacions extremes en alta muntanya d’un surfista de neu i els seus amics; el gran repte i descens del mont San Elías (Alaska) en esquí; o bé la promoció esportiva de sis futbolistes anglesos que avui en dia són esportistes d’elit formen part d’aquesta selecció.

A la Sala d’audiovisuals us hem preparat una tria dels documentals sobre esport més emocionants, no us la perdeu!