Coneixes el nostre servei de préstec a entitats i col·lectius?

A més del servei de préstec individual, la biblioteca també ofereix a entitats i col·lectius la possibilitat d’utilitzar aquest servei de forma gratuïta.

Qualsevol centre educatiu, associació, entitat, institució, sala de lectura… pot fer-se el carnet de préstec i disposar durant 90 dies de 50 documents o 2 lots de llibres de la biblioteca al seu local.

Per obtenir el carnet, cal omplir l’imprès de sol·licitud que es pot trobar a recepció o descarregar des de la nostra pàgina web i presentar-lo a la biblioteca.

L’ús d’aquest servei permet, per exemple, que els centres educatius disposin d’una petita biblioteca d’aula, que les associacions puguin tenir lots de llibres per a grups de lectura, o que les sales de lectura puguin ampliar temporalment la col·lecció de les seves biblioteques.

La tria de documents es pot fer presencialment a la biblioteca o per telèfon, i també es poden sol·licitar documents d’altres biblioteques o de la Central de Préstec.

Per a més informació i conèixer la normativa d’aquest servei, podeu consultar la pàgina web o contactar amb la biblioteca.