Novetats en el préstec de documents a l’eBiblio!

Des de finals del mes d’abril, la plataforma de préstec de documents digitals eBiblio, ha ampliat fins a 4 el número de documents que els usuaris poden tenir en préstec simultàniament durant 21 dies.

Aquesta ampliació ha estat possible arran de l’increment notable en l’oferta bibliogràfica que es va fer a principis d’any, amb els llibres en idiomes (anglès, francès i alemany), les lectures obligatòries escolars i les revistes en castellà, que s’han afegit a les que ja s’oferien en llengua catalana.

L’eBiblio compta amb un fons de 5172 volums per descarregar en format digital, entre llibres, revistes, documents sonors i audiovisuals.

L’any passat els usuaris de les biblioteques públiques catalanes van realitzar un total de 105475 préstecs en aquesta plataforma, la qual cosa representa més del doble de la quantitat de préstecs realitzats l’any 2015 (50568).

El nombre d’usuaris actius registrats a l’eBiblio és de 14820 usuaris, dels quals 1452 són usuaris de la Biblioteca Pública de Lleida.

Més informació: