Nous tallers d’informàtica i mòbils durant el mes de juny

La biblioteca ofereix tallers bàsics d’informàtica i mòbils per tal d’iniciar i acompanyar els usuaris que ho desitgin en l’ús de les tecnologies de la informació i la comunicació.

Després de la bona acollida dels tallers fets durant els mesos de febrer, març i abril, aquest mes de juny s’han programat quatre tallers adreçats a usuaris adults de la biblioteca:

• Taller d’iniciació a la informàtica i a internet. Taller de 3 sessions adreçat a usuaris sense coneixements previs d’informàtica. S’aprendrà el funcionament bàsic de l’ordinador, ús del ratolí, crear carpetes i documents, nocions bàsiques per navegar per internet. S’oferiran dues edicions d’aquest taller.
  • Taller per a crear i gestionar un compte de correu electrònic. Taller d’1 sessió adreçat a usuaris amb coneixements d’informàtica i internet. Es crearà un compte de correu electrònic i s’ensenyarà a configurar-lo, enviar i rebre correu, organitzar la bústia, crear carpetes… S’oferiran dues edicions d’aquest taller.
  • Taller d’ús de smartphones. Nivell bàsic. Taller de 2 sessions adreçat a usuaris de telèfons mòbils Android o Iphone. S’aprendrà les nocions bàsiques per a utilitzar i configurar el telèfon mòbil intel·ligent, gestionar l’agenda de contactes, descarregar aplicacions i navegar per internet. Cal portar el telèfon.
  • Taller d’ús de smartphones. Nivell avançat. Taller de 2 sessions adreçat a usuaris de telèfons mòbils Android o Iphone. S’aprofundirà en la instal·lació i ús d’aplicacions, emmagatzematge de dades al núvol i en els aspectes més avançats del telèfon mòbil intel·ligent. Cal portar el telèfon.

Consulteu tota la informació (dates, horaris, normativa…) a la nostra pàgina web.

Inscripcions obertes. Places limitades!