Us presentem els 100% RECOMANATS!

Des d’aquest mes de juliol la biblioteca ha endegat un nou espai de difusió de la seva col·lecció amb documents que no es poden passar per alt: són els 100% RECOMANATS.

Aquest nou espai de recomanacions situat a la zona de recepció té l’objectiu de donar a conèixer documents que ja sigui per la temàtica, l’autor, l’edició o el contingut, l’equip de la biblioteca considera que tenen un especial interès i que val la pena recomanar, independentment del seu any de publicació.

Diàriament cada una de les àrees de la biblioteca (infantil i juvenil, hemeroteca, adults, còmic, col·lecció local, audiovisuals i referència) s’encarrega de seleccionar els documents per a aquest espai, per tal que els usuaris que ho desitgin se’ls puguin endur en préstec amb el carnet de la biblioteca.

Us convidem a fer-hi un cop d’ull!

Save