Recomanació destacada de la Sala Local: Miralls creuats

Des de la Sala Local de la Biblioteca Pública de Lleida destaquem l’obra de M. Àngels Cabré, amb el títol Miralls creuats: Roig/Capmany, guardonada amb el 33è Premi d’Assaig Josep Vallverdú 2016 i editada per Pagès editors.

Aquest llibre és un passeig per la vida i l’obra d’aquestes dues excel·lents escriptores feministes.

Montserrat Roig i Maria Aurèlia Capmany han estat i són un referent de la literatura catalana de la segona meitat del segle XX.

L’escriptora M. Àngels Cabré els ha volgut retre un homenatge en l’any en el qual es commemora el 25è aniversari de la seva mort.

M. Àngels Cabré (Barcelona, 1968), llicenciada en Filologia Hispànica per la Universitat de Barcelona i màster en Humanitats per la Universitat Pompeu Fabra, és escriptora, crítica literària especialitzada en literatura feta per dones i directora de l’Observatori Cultural de Gènere, dedicat a impulsar la cultura feta per dones. Col·labora habitualment en diferents mitjans de comunicació com ara la Vanguardia, El País, RNE, Núvol… i dóna classes al Màster de Gènere i Comunicació de la UAB.

Save