Visites guiades a la biblioteca per a centres docents i entitats

La Biblioteca Pública de Lleida ofereix sessions de visites guiades a centres docents, col·lectius culturals i entitats socials de la ciutat i comarques que ho sol·licitin.

L’objectiu d’aquestes visites és donar a conèixer els serveis que ofereix la biblioteca i afavorir-ne el seu correcte ús, així com la promoció i el foment de l’hàbit de lectura.

Cada visita té una durada aproximada de 45 minuts amb uns continguts adaptats al públic visitant.

El calendari de visites és d’octubre a juny i s’ofereixen en els següents horaris:

• Dimecres, de 10 a 11 o d’11 a 12: ESO, Batxillerat i Cicles Formatius.
  • Dijous, de 10 a 11 o d’11 a 12: Primària.
  • Divendres, de 10 a 11 o d’11 a 12: Llars d’infants i Cicle Infantil.
  • Dia i hora a convenir: Associacions i entitats.

Per concertar una visita a la biblioteca cal sol·licitar-ho prèviament omplint el formulari que es pot trobar a la pàgina web de la biblioteca. Les peticions s’atendran segons l’ordre d’arribada i segons la disponibilitat de dates. Un cop rebuda la sol·licitud, la biblioteca es posarà en contacte amb el centre o entitat sol·licitant per confirmar la visita.

Més informació: http://bibliotecalleida.gencat.cat/ca/serveis/serveis_biblioteca/bpl_formacio/bpl_visites_guiades/