La biblioteca acull una nova edició de la Marató de Donants de Sang

El dimecres 4 d’octubre de 2017 Lleida celebrarà la Marató de Donants de Sang de la ciutat. La Biblioteca Pública de Lleida serà l’espai principal de la campanya des de les 10 del matí fins a les 10 de la nit.

“La teva sang diu coses. Comparteix-la” és l’eslògan de la Marató de Donants de Sang d’enguany, que vol posar de relleu la informació que es pot saber d’una persona a partir del grup sanguini, com ara de qui pot rebre sang, a qui pot donar-ne o quins usos pot tenir la seva sang.

En l’edició anterior de la Marató es van aconseguir més de 300 donacions, el 19% de les quals eren de persones que donaven sang per primera vegada. Enguany, el repte és incrementar el nombre de donants i assolir el mig miler.

A més de l’espai per a les donacions durant 12 hores, de manera ininterrompuda, la Marató comptarà amb altres iniciatives i activitats com els sorteigs i obsequis per als donants, la visita de diferents entitats de Lleida o actuacions per a tots els públics, pots consultar la programació a la nostra pàgina web. Cal destacar l’acte de cessió de les obres d’art que han estat portada de la revista “Donem sang”, realitzades per reconeguts artistes de les comarques de Lleida i que s’han instal·lat a la biblioteca.

La Marató de Donants de Sang a Lleida està organitzada pel Banc de Sang i Teixits (BST), conjuntament amb l’Ajuntament de Lleida, l’Associació de Donants de Sang del Segrià, i la Biblioteca Pública de Lleida entre altres.

La Marató es podrà seguir i difondre a les xarxes socials amb l’etiqueta #MSangLleida.

Us esperem a tots i totes a la cita més solidària! No hi falteu!

Save